Daily Archives: June 15, 2013

Масла Motul

В тази статия ще откриете подобна информация за двигателните масла и собственото им предназначение. Кои са продуктите и разликите, като добавка и какви вискозитети са познати. Как и кога да се заменя масло и коя разновидност е препоръчително за собствените ни любими возила. | Вида на всяко двигателно масло се определя от компанията-производител на колата в книгата му за експлоатация. За доста автомобили с бензинови и дизелови двигатели е подходящо всяко масло, което включва раздели на стикера API SL/CF A3 B4. За известен брой по – остарели автомобили създадени преди 90-та г. е предостатъчно да имат разнородностите като отбелязаните API, SH/CI A2, B3. През последните 10 години при дизеловите превозни средства тенденциозно се поставят филтри – катализатори, назовани DPF филтри за твърди частици. Споменатите филтри задържат тези твърди частици в дизеловото гориво и могат самостоятелно да регенерират. При споменатите коли е необходимо употребата на специално двигателно масло с нископепелен състав, имащо за предназначение да предотврати този филтър от задръстване. За това всички индустрии се ориентираха към производството на специални масла, разработени за тези коли снабдени с филтър DPF и маркировка на кутията на маслото C3 е задължителна. Така и за бензиновите коли с катализатори от последно поколение. Що се касае до вискозитетa за повечето видове двигателни масла, спрямо настоящите изисквания на последните мотори е този вискозитет 5W-30 е масло за всички типове на шофиране. Това са масла, които притежават съставки, с ограничено отпимално триенето и спомагат за оптимизиране на спестяването на гориво. Най-голямо е износването на мотора веднага след студено запалване, по тази причина е важно маслото, да бъде задоволително тънко за да се движи лесно – при минусови градуси. Най – значима защита при гореща температура и издръжливост включва всяко едно синтетично моторно масло. За съжаление, доста от синтетичните масла са значимо на по-високи цени от минералните и полусинтетични петролни разновидности. Въпросната им цена е по-скъпа, поради това, че истински синтетитични частици са произведени от учените по химичен път, без да са извлечени от натурален нефт. Това подкрепя собствената им производителност във всички случаи.

Като за край на статията ще прочетете какви са плюсовете спрямо евтините продукти и причините, поради които е по-важно да закупите масло, което е на по-висока цена от колкото евтино. Висока резистентност при ниски температури. Маслата от синтетика се движат улеснено в ниски температури, като циркулират безпрепятствено при -15 или -20 градуса по Целзий, на местата, където минералните масла не успяват. Заради това при нискоградусено стартиране се достига по-бързо омасляване през началните важни етапи, тогава когато е повижено амортизирането на мотора.

Добра подробност за Масло Mobil може да откриете на моя web – http://www.cardepo.net.

Най-добрата работа на мпс-то се осигурява със двигателни масла пълна синтетика и обикновено намалява консумацията на дизел или бензин. Това икономисване на бензин или дизел е възможно да доближи към 3 – 4 процента на година, което е значима сума, покриваща изразходваната сума при закупуване на по-скъпия продукт. Още един основен фактор е, че не се наблюдават спад на к.с. и мощността на двигателя се запазва в предишния си аспект. Синтетичните масла повлияват на мотора като мощен охладител и спомагат за добрата функционалност в значимите изпитания.